نخستین استارت آپ ویکند فراگیر حوزه آب در ایران برگزار می‌شود

نخستین استارت آپ ویکند فراگیر حوزه آب در ایران، 23 آبان‌ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،همایش «استارت آپ ویکند اوتر» از 23 آبان‌ماه به مدت دو روز با هدف پرورش ایده‌هایی که در حوزه آب دارای خلاقیت و نوآوری هستند در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

این رویداد که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمیسیون ملی یونسکو ایران، پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس، وزارت صنعت معدن و تجارت، موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو و... برگزار می‌شود، میزبان کار آفرینان، کارشناسان و اساتید حوزه‌ آب و با هدف یادگیری فرآیند کارآفرینی در این زمینه، شبکه سازی و کمک به محیط زیست خواهد بود.

این همایش درصدد است تا از دیدگاه دیگری به مسئله بحران آب نگاه کند بنابراین ایده‌ها در این رویداد در شش کارگروه علوم انسانی، علوم پایه، علوم مهندسی و تکنولوژی، گروه هنر، معماری و طراحی، گروه دانش آموزی (شرکت کنندگان این گروه ملزم به داشتن ایده می باشند) و گروه آزاد (شامل عموم مردم و صاحبان ایده) دسته‌بندی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد به سایت www.swnaji.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02182883950 داخلی 16 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970623

وب گردی

وب گردی