زنگ مهر در مدارس سما دانشگاه ازاد اسلامی واحد زاهدان نواخته شد

رئیس سما دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم نواختن زنگ مهر، آغاز سال تحصیلی جدید را با عنوان تهذیب تحصیل مقاومت حماسی در مدرسه حسینی نامگذاری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر علیرضا منظری توکلی ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تسلیت واقعه تروریستی اهواز، از زحمات دانشگاه ازاد اسلامی در راستای توسعه و گسترش مدارس و آموزشکده سما در استان قدردانی کرد.

معاونت دانشگاه ازاد اسلامی در این مراسم با تأکید بر تهذیب و اخلاق دینی و اسلامی، مدرسه را ستون شکل گیری تعهد و تخصص دانست و عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری دانش آموزان باید تحصیل تهذیب و ورزش را از مدرسه آغاز کنند.

رئیس سما دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تحسین دانش‎آموزان مدرسه دخترانه سما زاهدان، از پرسنل تلاش‎گر سما تشکر کرد و گفت: حاصل تلاش بی‎شائبه معلمان دلسوز و فداکار آینده ای روشن و اسلامی است.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تسلیت ایام ماه محرم واقعه تروریستی اهواز را محکوم کرد و با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری که اشاره به آیات قرآن کریم است خواستار تلاشی مضاعف برای تعالی علمی استان شد و پیشرفت علمی و اسلامی را نتیجه کیفیت آموزشی درست و مناسب دانش‎آموزان دانست.

دکتر سلطانعلی میر در این مراسم با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های عظیم استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: استفاده بهینه از این پتانسیل ها نیازمند حمایت و پشتیبانی سازمان سما و سازمان های مرتبط بوده و منصه ظهور رساندن این توانمندی‎ها با حمایت‎های کارآمد ممکن می‎شود.

در حاشیه این مراسم لوح تقدیر به معلم نمونه مدرسه سما اهدا شد.

کد خبر: 970624

وب گردی

وب گردی