پخش «برنده باش» گلزار از 5 مهر

مسئول روابط عمومی شبکه سه سیما از بهبود کیفی و ادامه پخش مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، کوروش کمره‌ای درباره پخش مسابقه «برنده باش» اظهار کرد: پنج‌شنبه و جمعه این هفته برنامه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار پخش خواهد شد.

وی با تکذیب تعطیلی این برنامه گفت: با توجه به ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، این مسابقه دو هفته پخش نداشت و این هفته پخش آن دوباره از سر گرفته می‌شود.

مسئول روابط عمومی شبکه سه ادامه داد:‌ در طول این دو هفته تعطیلی، تغییراتی برای بهبود آیتم‌های برنامه داده شد که «برنده باش » سخت‌تر از قسمت‌های قبل باشد.

کمره‌ای با بیان اینکه هدف شبکه سه سیما ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، عنوان کرد: شبکه سه مسابقه «برنده باش» را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تولید کرده است تا بتوان این فرهنگ را گسترش داد.

وی گفت: در اپلیکیشن و مسابقه یک سری اصلاحات صورت گرفته که به مرور شاهد سخت‌تر شدن سؤالات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسابقه تلویزیونی «برنده باش» به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی است، گفت: در قسمت قبل مسابقه یک سری سؤالات آسان بود که این یکی از شگردهای مسابقه برای جذب مخاطب بود.

کمره‌ای در پاسخ به اینکه آیا تغییراتی در اجرای محمدرضا گلزار در «برنده باش» صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: سبک اجراها متفاوت است و گلزار متمرکز اجرا می‌کند و تیم «برنده باش» این سبک را پسندیدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970640

وب گردی

وب گردی