دو بازیکن استقلال در آستانه جدایی

مدیران باشگاه استقلال از عملکرد دو بازیکن این تیم ناراضی هستند و می خواهند در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، زمینه جدایی آنها را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از نزدیکان باشگاه استقلال مدعی شد در آخرین نشست با وینفرد شفر به این سرمربی آلمانی صراحتاً پیرامون کیفیت بازیکنان خارجی مورد تأیید هشدار داده شد چون با تأیید این مربی بود که باشگاه زیر بار فشار‌های مالی شدید، قرارداد‌های درخور توجهی امضا کرد و تعهدات ارزی را به جان خرید، بنابراین انتظار عملکرد بهتری از آنها را دارند.

این مقام آگاه تأکید کرد: «در صورتی که بازیکنان خارجی استقلال تا نیم‌فصل نتوانند خودشان را در تیم جا بیندازند و انتظارات را برآورده کنند، قطعاً تصمیمات مهمی در قبال ادامه همکاری با آنها اتخاذ خواهد شد به خصوص در قبال الحاجی گرو و مارکوس نیومایر، چون هم پول قرارداد آن‌ها بالاست هم اینکه باشگاه به آن‌ها برای تقویت خط حمله و میانی خیلی امید بسته بود».

گفته می‌شود استراتژی جدید سران باشگاه این‌گونه است که اگر الحاجی گرو و نیومایر تا زمستان نتوانند در ترکیب تیم عملکرد خوبی از خود بر جا بگذارند، بنا به توافق دوطرفه قراردادشان فسخ و زمینه برای ورود نفرات جدید هموار می شود.

این استراتژی چندان به مذاق وینفرد شفر خوش نیامده، به خصوص که سرمربی آلمانی در نشست با مدیران استقلال اعلام کرده هر بازیکن جدیدی برای خو گرفتن با فضای جدید حداقل به دو تا سه ماه زمان نیاز دارد، از همین‌رو بهتر است باشگاه به انتخاب‌های او اعتماد کند تا پاسخ مثبتی از سرمایه‌گذاری‌های خود بگیرد؛ درست مثل مامه بابا تیام که مدیران قبلی قدر او را ندانستند.

با این تفاسیر باید منتظر گذشت زمان ماند و دید خارجی‌های استقلال می‌توانند از باشگاه و کمیته فنی رأی اعتماد بگیرند یا اینکه طرفداران باید خود را برای استرس‌های پنجره زمستانی و کنار گذاشتن این نفرات و ورود خارجی‌های جدید آماده کنند.

شنیده می‌شود نزدیکان باشگاه استقلال رایزنی‌هایی با چند ایجنت فعال حاشیه خلیج فارس آغاز کرده اند تا خارجی‌های بهتری جذب تیم شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970678

وب گردی

وب گردی