شریعتی نیاسر مجری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه آموزشی شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی مجتبی شریعتی نیاسر را به‌عنوان مجری پروژه‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تبدیل پنج دانشگاه و واحد پژوهشی کشور به تراز بین‌المللی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در حکمی مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با حفظ سمت به‌عنوان مجری پروژه‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تبدیل پنج دانشگاه و واحد پژوهشی کشور به تراز بین‌المللی و طراحی و پیاده‌سازی نظام آمایش آموزش عالی و پژوهش به‌منظور مأموریت گرا کردن فعالیت‌های مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور منصوب کرد.

در متن حکم وزیر علوم،تحقیقات و فناوری آمده است: به‌منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و با استناد به تصویب‌نامه شماره ۲۹۸۶۸مورخ ۹ خردادماه ۱۳۹۷ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به‌موجب این حکم به سمت مجری پروژه‌های مصوب تبدیل پنج دانشگاه و واحد پژوهشی کشور به تراز بین‌المللی و طراحی و پیاده‌سازی نظام آمایش آموزش عالی و پژوهش به‌منظورمأموریت گرا کردن فعالیت‌های مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشورمنصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم عنوان شده است: انتظار می‌رود طرح‌ها در چارچوب منشور تدوین، برنامه عملیاتی آنها طبق زمان‌بندی اجرا و اقدامات به‌طور مستمر به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش شود.

در پایان حکم آمده است: بدین منظور، کلیه معاونت‌ها و مدیران وزارت متبوع و دستگاه‌های تابعه به نحو بایسته همکاری و هماهنگی خواهند کرد.امید است با عنایت و توفیق الهی و تلاش جناب‌عالی و همکاران محترم اهداف طرح‌ها تحقق یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970763

وب گردی

وب گردی