آموزش مهارت های نوین به دانش آموزان  ویژگی مهم مدارس سما است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: رویکرد پژوهش و مهارت محوری و همچنین آموزش مهارت های نوین به دانش آموزان از ویژگی های مهم مدارس سما است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کرج، زنگ بازگشایی مدارس در روز اول مهر با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در مدارس ابتدایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه سمای واحد کرج نواخته شد.

در این مراسم دکتر برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام هاشمی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، دکتر بلیاد سرپرست سما واحد کرج و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و سما واحد کرج حضور داشتند.

دکتر برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور در دبیرستان دخترانه دوره دوم سما واحد کرج، گفت: مدارس سما از مدارس نمونه آموزشی و تربیتی در سطح استان البرز است که از ویژگی‌‌های مهم آنها می توان به رویکرد پژوهش‌‌محوری و مهارت محوری و آموزش مهارت های نوین به دانش آموزان اشاره کرد.

وی در ادامه به حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان از مدارس سما جهت اختصاص امکانات آموزشی، ورزشی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی به دانش‌‌آموزان اشاره کرد و افزود: امیدوارم با برنامه ریزی های مناسب در معاونت امور مدارس سما، رشد و توسعه آموزش و مهارت های علمی و عملی در دانش آموزان این مدارس بیش از پیش محقق شود.

دکتر محمدرضا بلیاد سرپرست سما واحد کرج نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: موفقیت هرکدام از دانش‌‌آموزان در زمینه‌‌های آموزشی، پرورشی، پژوهشی و ورزشی به منزله موفقیت مجموعه سما و دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز است.

انتهای پیام/

کد خبر: 970770

وب گردی

وب گردی