جدا شده‌های استقلال، رستگار شدند!

مهاجمان کنار گذاشته شده تیم فوتبال استقلال عملکرد خوبی در تیم های جدیدشان به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در پایان 6 دیداری که در لیگ برتر برگزار کرده با 5 گل زده و 3 گل خورده در رتبه یازدهم جدول جای گرفته است.

یکی از مشکلات اصلی استقلال در فصل جاری که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نمود زیادی پیدا کرده، مشکل گلزنی مهاجمان این تیم است. آبی‌پوشان که در پنجره تابستانی مامه بابا تیام را از دست دادند، روی نام علی قربانی هم خط قرمز کشیدند و رو به جذب الحاجی گرو، مرتضی تبریزی، روح‌الله باقری و اللهیار صیادمنش آوردند که هیچکدام از این نفرات عملکرد خوبی نداشتند.

این در حالی ست که مهاجمان دیپورتی آبی‌ها این روزها در تیم‌های مختلف خوش می‌درخشند. حسن بیت سعید که نیم فصل گذشته با نظر وینفرد شفر از تیم کنار گذاشته شد یکی از مهره‌های کلیدی خط حمله فولاد خوزستان است و با وجود کیفیت فنی پایین فولاد در فصل جاری، بیت‌سعید عملکرد قابل قبولی داشته است.

سجاد شهباززاده هم نیم فصل قبل از استقلال جدا شد و مشکلات پیوستنش به القطر، او را یک نیم فصل بدون تیم گذاشت، در نهایت راهی سپاهان شده و این روزها امید اول گلزنی این تیم محسوب می‌شود.

در نهایت علی قربانی هم که در پنجره تابستانی جدا شد و این روزها در اسپارتاک اسلوواکی نمایش درخشانی دارد، دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

به نظر می‌رسد شفر در جابجایی‌های خط حمله تیمش اشتباه کرده و به جز تیام که خودش تصمیم به جدایی گرفت، سایر نفرات کنار گذاشته شده عملکرد بهتری از بازیکنان جدید داشته اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970901

وب گردی

وب گردی