پوستر و تیزر آخر خط رونمایی شد

همزمان با آغاز پیش فروش نمایش آخر خط، از پوستر و تیزر آخر خط رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ پوستر این نمایش با ارجاع به فضای روانشاسانه و سورئال نمایش هویتی هماهنگ را برای خود به وجود آورده است.

عطیه سادات جعفرنیا طراح این پوستر با اشاره به هماهنگی ایده های موجود در آن گفت: در تحلیل هایی که از اثر به من ارائه شد وجه دو شخصیتی و مالیخولیایی بودن کارکتر برایم بسیار پر رنگ بود از این رو در طول اتودها با بازخوردهایی که از گروه اجرایی گرفتم به طرحی نهایی رسیدم که ممکن است یاد آور کارهای دهه 60 و 70 باشد اما با درونمایه نمایش کاملا هماهنگ است.

وی افزود: هویت سازی در مواد تبلیغاتی یک تئاتر تاثیرگذاری ویژه ای دارد اما این مسئله در حال حاضر جدی گرفته نمی شود و پوستر ها و مواد تبلیغاتی شبیه به هم شده است. بخشی از این تاثیر پذیری ها طبیعی است اما تکراری شدن فضای پوسترها در تئاتر اتفاقی است که شاهد آن هستیم. فکر می کنم تاثیر پذیری هر چه بیشتر گرافیست ها از آثاری که برای آن طراحی می کنند راه تغییر این فضاست.

همچنین محمد باقر کشاورز کارگردان تیزر این نمایش گفت: خلاقانه بودن تیزر نمایش شرط مهمی است و فکر می کنم باید با تاثیر پذیری از اثر انجام شود به طوری که پس از دیدن نمایش مخاطب بتواند سرنخ ها، نشانه ها،ارجاعات و فضاسازی که در مواد تبلیغاتی مثل تیزر یا پوستر وجود داشته را درک کند و از این کشف احساس رضایت کند. یکی از ویژگی هایی که ما در هماهنگی با نمایش و پوستر آن در تیزر رعایت کردیم کنتراست تصویر بود که به نظرم جنس درستی به کار داده است.

عوامل این نمایش عبارتند از:

طراح و کارگردان : احمد عظیمی. بازیگران : دانیال خیر خواه ، پدرام صمدی. دستیار کارگردان و برنامه ریز : سوگل ایران پور. طراح پوستر و تبلیغات : عطیه سادات جعفرنیا. ساخت تیزر : محمد باقر کشاورز ، امین جلیلی ، سعید نوروزجو . طراح صدا : محمد‌مهدی به‌تابان . اتاق فرمان : فهیمه نیکخواه . عکاس : امین جلیلی

گفتنی است این نمایش از سوم مهر ماه در پلتفرم روبرو هر روز ساعت 20:30 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970910

وب گردی

وب گردی