تکریم و معارفه سرپرست معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد دیروز در این واحد آموزشی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد هشتگرد مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد هشتگرد با حضور دکتر رمضان جهانیان رئیس واحد، اعضای هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، اساتید، دانشجویان و کارمندان در سالن اجتماعات شهید مفتح برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر جهانیان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به بیان نکات مبسوطی در خصوص دستاوردهای قیام عاشورا پرداخت وی درس آزادگی و مقاومت در مقابل دشمنان دین حتی به بهای از دست دادن جان خود را آموزه ای دانست که سالار شهیدان در قیام خود به بشریت آموخت.

او سپس با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت همه دانشگاهیان اعم از کارکنان، اساتید و دانشجویان همگی باید به وظایف و رسالت های خود عمل نمایند که در صورت محقق شدن این امر قطعا سال تحصیلی پویا و لذت بخشی را درک خواهیم کرد.

رئیس واحد هشتگرد وظایف کارکنان را خدمت همراه با تکریم به دانشجو در تمامی مراحل اعم از ثبت نام دانشجویان جدید الورود یا انتخاب واحد دانشجویان قدیمی و یا حتی ارائه خدمات مناسب رفاهی و آموزشی دانست که اگر کارکنان با توکل به خداوند و ناظر دانستن خداوند به اعمال و کردار انسان به دانشجویان خدمت نمایند قطعا یکی از راه های تبلیغ واحد دانشگاهی جهت جذب دانشجو است.

دکتر جهانیان وظایف اساتید را در حضور مستمر و به موقع در کلاس درس و تدریس بر اساس سرفصل های ارائه شده شورای گسترش و ارزیابی مستمر وضعیت علمی و اخلاقی دانشجویان عنوان کرد که در صورت تحقق این امر دانشجویان با سواد و توانمندی تحویل جامعه خواهد شد.

در ادامه محمد میرزایی از اعضای هیات علمی واحد هشتگرد به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی ضمن تشکر از ریاست واحد دانشگاهی در اعتماد به نیرو های داخلی این فرصت پیش آمده برای خود را توفیقی الهی دانست که خداوند به وی اعطا کرده و گفت از این فرصت با تمامی توان برای خدمت به جامعه دانشگاهیان واحد هشتگرد با کمک و همیاری همه جامعه دانشگاهی اعم از دانشجویان، اساتید و کارمندان استفاده خواهد کرد.

در پایان مراسم حکم انتصاب محمد میرزایی در سمت سرپرست حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی توسط دکتر جهانیان اهدا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 970933

وب گردی

وب گردی