نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کاردانی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

جزئیات نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع کاردانی پیوسته‌ براساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج مقطع کاردانی پیوسته‌ براساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.azmoon.org قابل مشاهده است.

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها باید شخصاً در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه 3 و 4 مهرماه با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، تهران شرق، بروجرد، سنندج، نجف‌آباد، خوراسگان، تبریز، کرج، قم، پرند، شیراز، مشهد، همدان، اراک و شهرری برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحد‌ها به شرح ذیل مراجعه کنند:

اراک به آدرس www.iau.arak.ac.ir

علوم و تحقیقات به آدرس www.srbiau.ac.ir

تهران‌مرکزی به آدرس www.iauctb.ac.ir

تهران‌جنوب به آدرس www.azad.ac.ir

پزشکی تهران به آدرسwww.iautmu.ac.ir

تهران شمال به آدرس www.iau-tnb.ac.ir

الکترونیکی به آدرس www.iauec.ac.ir

تهران شرق به آدرسwww.iauet.ac.ir

اصفهان (خوراسگان) به آدرس www.register.khuisf.ac.ir

یادگار امام خمینی (ره) شهرری به آدرس: www.iausr.ac.ir

نجف‌آباد به آدرس http://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس www.kiau.ac.ir

قم به آدرس www.qom-iau.ac.ir

پرند به آدرس www.piau.ac.ir

بروجرد به آدرس www.iaub.ac.ir

شیراز به آدرس www.iaushiraz.ac.ir

مشهد به آدرس www.mshdiau.ac.ir

همدان به آدرس ww.iauh.ac.ir

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

همچنین پرونده همه پذیرفته‌شدگان سال 1397 جهت احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت‌های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع واحدهای دانشگاهی خواهد رسید.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

شروع کلاس های درس هر واحد و مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی در مهرماه یا بهمن‌ماه سال جاری و زمان تشکیل کلاس در صبح یا عصر یا هر دو وقت خواهد بود.

مدارک لازم

پذیرفته‌شدگان مقطع کاردانی پیوسته لازم است اصل مدرک دیپلم در یکی از شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و یا کار دانش متناسب با رشته قبولی، اصل مدرک دیپلم سه ساله تحصیلات متوسطه جدید یا دیپلم کامل چهارساله نظام قدیم متوسطه و تصاویر آنها، اصل شناسنامه و دو برگ تصویر از تمامی صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق است)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ (برای برادران مشمول 12 قطعه)، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند و تکمیل و ارائه سایر فرم‌های درخواست ثبت‌نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار داده می‌شود، از جمله مدارک لازم برای ثبت نام است.

انتهای پیام /

کد خبر: 970946

وب گردی

وب گردی