کاهش محسوس حوادث رانندگی شرق تهران در5 ماه اول سال

سرکلانتر شرق پلیس راهور فاتب با ارسال نامه ای به شهردار منطقه۱۳ با اشاره به مجموعه اقدامات ارزشمند ترافیکی در شرق تهران از کاهش سوانح و حوادث رانندگی در پنج ماهه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، سرهنگ عبدالعظیم مشایخی، سر کلانتر شرق پلیس راهور فاتب با ارسال نامه ای به شهردار منطقه، مجموعه اقدامات ترافیکی در شرق تهران از جمله طرح های ترافیکی، آموزش شهروندی، اصلاحات هندسی، نصب علائم هشداردهنده، تابلوها و... در پنج ماهه نخست سال جاری را که موجب کاهش حوادث و سوانح رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه استحفاظی منطقه ۱۳شده ، ارزنده و قابل تحسین برشمرد و از تلاش و پیگیری های مجدانه معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ و کارکنان آن مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی دیگر از این نامه، سرهنگ مشایخی به اهمیت و جایگاه بالای شهرداری ها در عرصه خطیر مدیریت شهری اشاره کرده که با توجه به تعامل و ارتباط گسترده با مجموعه پلیس راهور به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه های اجرایی کشور محسوب می شوند.

گفتنی است چندی پیش، رحمان زاده ، شهرداری منطقه 13 با اشاره به شناسایی 25 نقطه حادثه خیز در سطح محدوده با هدف کاهش تصادفات و تسهیل رفت و آمد شهروندان گفت : با شناسایی نقاط حادثه خیز، تمهیداتی، با اجرای عملیات مختلف ترافیکی انجام شده است.

وی افزود: اولین گام در بهبود سطح ایمنی ترافیک راه شناسایی نقاط حادثه خیز است که در این راستا به منظور ارتقای ایمنی تردد وکاهش حوادث ترافیکی، 25 نقطه حادثه خیز معابر شرق تهران شناسایی شد که این موضوع با اقداماتی ترافیکی از قبیل اصلاح هندسی، خشکه چینی (احداث رفیوژمیانی توسط نیوجرسی ) و... ایمن سازی می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 970993

وب گردی

وب گردی