سردار شیخی: واکنش ایران نسبت به حادثه اهواز پشیمان کننده خواهد بود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: طبیعی است واکنش ایران نسبت به حادثه تروریستی اهواز پشیمان کننده و جدی خواهد بود؛ اما از تدبیرها نیز نباید غافل بود.

سردار محسن شیخی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز اظهار داشت: طبیعی است واکنش ایران نسبت به این اتفاق پشیمان کننده و جدی خواهد بود؛ اما از تدبیرها نیز نباید غافل بود. رهبر انقلاب نیز بر این موضوع تاکید کرده اند که دوران بزن و دررو تمام شده و دشمنان نیز این موضوع را به خوبی می دانند.

وی افزود: قطعا عکس العمل های به موقع نسبت به این تعرضات همواره نتیجه بخش خواهد بود. این که منافقین نمی توانند اقدامات خصمانه خودشان را در داخل کشور پیاده کنند به دلیل هراسی است که از واکنش سخت جمهوری اسلامی دارند.

شیخی تصریح کرد: انقلاب اسلامی پیامی دارد که این پیام مخالفین زیادی دارد؛ یکی از مخالفان اصلی آن استکبار جهانی به رهبری آمریکاست.

دبیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: علاوه بر آمریکا، کشورهای متحجر منطقه از جمله عربستان سعودی نیز همواره به مخالفت با آرمان های انقلاب اسلامی پرداخته اند؛ قطع به یقین سرپنجه تمام این اتفاقات جریان غرب با محوریت آمریکا و انگلیس است که در طول تاریخ نیز اثبات شده است.

وی در پایان تاکید کرد: عوامل اجرایی این جریان، عربستان سعودی و امارات متحده عربی هستند که سیاست های استکبار را در منطقه پیاده سازی می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971004

وب گردی

وب گردی