ابعاد حمله تروریستی اهواز بررسی می شود

شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) به بررسی ابعاد حادثه تلخ تروریستی اخیر در اهواز می پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری، به بررسی حادثه تلخ حمله تروریستی که 31 شهریور ماه، سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران و آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز اتفاق افتاد، پرداخته است.

این برنامه ضمن مروری بر آمار شهدا و زخمی های این اتفاق دردناک به بررسی تاریخچه و فعالیت های گروه های الاحوازیه که هدف اصلی آنها تجزیه طلبی و جدایی خوزستان از ایران است، پرداخته و به گفت و گو در مورد جزییات تشکیل این گروه ها، برنامه های آنها، نحوه تهیه ادوات تروریستی و حامیان آنها می پردازد.

واکنش سرداران سپاه به حادثه تروریستی اهواز، برخورد دوگانه و دورویی رسانه های خارجی به ویژه انگلیس و عربستان در پرداختن به اخبار این حادثه و واکنش برخی روزنامه های خارجی به حمله تروریستی در اهواز از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه است.

برنامه «ایران امروز» در ادامه به انعکاس سخنان مریم معمار صادقی مدیر موسسه توانا در انگلیس که با بودجه آمریکا اداره می شود پرداخته و نظرات وی در مورد حمایت از جنگ را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

هادی سید افقهی کارشناس امور خاورمیانه، عبدا... گنجی سردبیر روزنامه جوان کارشناسان مهمان این برنامه هستند.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی در ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 4 مهر ماه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971029

وب گردی

وب گردی