افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای سما دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه  «رهپویان دانش» سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد دامغان، دکتر نعمت‌الله نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در آیین افتتاح اولین هنرستان فنی و حرفه‌ای سما دامغان با عنوان «رهپویان دانش» واحد دامغان در جمع دانش‌آموزان گفت: به مردم دامغان وعده داده‌ایم تا از امکانات و فرصت‌های دانشگاه برای فرهیختگی جوانان و نوجوانان این شهر استفاده کنیم و امروز زمان آن رسیده تا به بخشی از وعده‌ها عمل کنیم.

دکتر نعمتی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم به عنوان دانشگاه کارآفرین، تصمیم گرفت مجموعه‌ای از رشته‌های مفید را برای ارتقای دانش جوانان طراحی کند و با تأسیس مدارس سما به آموزش و پرورش و دولت کمک کند.

سیدرضا جزء مومنی مدیر هنرستان رهپویان دانش نیز در این مراسم گفت: هنرستان فنی و حرفه‌ای رهپویان دانش با سه رشته تربیت بدنی، حسابداری و شبکه و نرم افزار راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این هنرستان با مجموعه‌ای از تکنیک‌های خاص، تلاش می‌کنیم با تأمین برنامه درسی مناسب، استفاده از استادان دانشگاهی و معلمان باتجربه و فرهیخته، بهره‌مندی از فضای استاندارد آموزشی و کارگاه‌های مجهز بهترین و مطلوبترین خدمات را به دانش آموزان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 971093

وب گردی

وب گردی