آمادگی آتش‌نشانی برای دربی ۸۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تشریح تمهیدات این سازمان برای دربی ۸۸ از آماده‌باش نیروها و اجرای برنامه‌هایی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی برای فردا خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، جلال ملکی در مورد تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای برگزاری دربی ۸۸ پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: این بازی فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سازمان آتش‌نشانی هم مثل همیشه تمهیدات ویژه‌ای برای آن تدارک دیده است. در همین راستا علاوه بر اینکه تمام‌ ایستگاه‌های سطح شهر تهران در آماده باش هستند، ایستگاه شماره ۲۰ که در محوطه ورزشگاه آزادی قرار دارد در آماده‌باش ویژه است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: علاوه بر این در خود ورزشگاه آزادی نیز ۱۱ خودروی سبک و سنگین، پنج موتور سیکلت و یک گروه ۵۰ نفره از آتش‌نشانان حرفه‌ای از ساعت ۱۴:۳۰ در محل‌های مختلف ورزشگاه از جمله در ورودی‌ها،‌درها، راهروها، پارکینگ‌ها و اتوبان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: این استقرار تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن ترافیک در معابر حضور خواهند داشت.

ملکی همچنین گفت: از تماشاگران تقاضا داریم که مثل همیشه همکاری خوبی با نیروهای امدادی داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد با حفظ خونسردی مراتب را به اکیپ‌های مستقر آتش‌نشانی اعلام کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به ۷ مهر و روز ملی آتش‌نشان گفت: با توجه به اینکه در آستانه این روز هستیم، این هفته از لیگ برتر به نام آتش‌نشانی نامگذاری شد و در روز برگزاری بازی نیز برنامه‌هایی به این مناسبت خواهیم داشت و عزیزانی که در محل حاضر می‌شوند بنرها و کارهای تبلیغاتی مختلفی در این رابطه خواهند دید.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 971140

وب گردی

وب گردی