رونمایی نیروی زمینی ارتش از "پهپاد اخلالگر"

نیروی زمینی ارتش، اخلالگر ارتباطی محمول بر پهپاد با قابلیت اخلالگری ضدپهپاد و مولتی روتورهای جاسوسی و بمب‌افکن را رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جدیدترین دستاوردهای دفاعی و آمادگی رزمی نیروهای مسلح در حوزه رزم زمینی امروز (چهارشنبه 4 مهر) با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در فرماندهی تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن رونمایی و تحویل دهی شد.

دستاوردهای جدید نزاجا همزمان با هفته دفاع مقدس، روز «اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف، حمایت و پشتیبانی مردمی» با حضور فرمانده‌هان عالی رتبه نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

رادار تصویربرداری (روزنه مجازی SAR) به منظور نصب و استفاده بر روی پهپاد با قابلیت تصویربرداری در شب و روز، هوای ابری و گرد و خاک و دید محدود از سطح زمین به صورت نقطه‌ای و منطقه‌ای، امکان تصویر برداری از استحکامات و تاسیسات نظامی و کشف تاسیسات و ادوات فریب دشمن است.

اخلالگر ارتباطی با قابلیت جمینگ انواع پهپادها و جنگنده بمب‌افکن‌ها

اخلالگر ارتباطی محمول بر پهپاد (پروژه شاهد - سامانه اخلالگر شاهین نزاجا) با قابلیت اخلالگری ضدپهپاد و مولتی روتورهای جاسوسی و بمب‌افکن در محدوده فرکانسی 20 تا 520 مگاهرتز محمول بر پهپاد از دیگر دستاوردهای جدید حوزه رزم زمینی در 3 نوع شاهین کوله‌ای، دستی و استقراری در برد 2 تا 10 کیلومتر است که رونمایی شد.

رونمایی از سیلندر و میل‌لنگ موتور تانک از دیگر دستاوردهای جدید حوزه رزم زمینی بود که از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971149

وب گردی

وب گردی