ابتکار: پایبندی به قطعنامه برجامی سازمان ملل برای همه کشورها الزامی است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برجام، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را به همراه خود دارد و پایبندی به این قطعنامه برای همه کشورها الزامی است.

به گزارش ایسکانیوز، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: برجام، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را به همراه خود دارد و پایبندی به این قطعنامه برای همه کشورها الزامی است.

وی افزود: صحبت های رئیس جمهور تاکید بر چندجانبه گرایی و همراهی ایران با موازین مختلف بین‌المللی خصوصا درباره سیاست های اقتصادی و اقدامات دولت برای اداره کشور با وجود سیاست های آمریکا بود.

ابتکار تصریح کرد: واکنش فضای مجازی نسبت به این سخنرانی خصوصا هشتگ‌هایی که در مقابله با تحریم و جنگ و هزینه های تحمیلی آن بسیار ارزشمند بود؛ چراکه تحریم و جنگ به مردم صدمه می زند.

ابتکار ادامه داد: ملاقات‌ها و سخنرانی رئیس جمهور، اثربخش بود و با بیانیه اتحادیه اروپا در حمایت از برجام که امیدبخش است، همزمان شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: امیدوارم با وجود مسیر سختی که در پیش است، بتوانیم برای مردم خصوصا در بخش معیشت اقشار آسیب پذیر اقدامات اثرگذاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 971155

وب گردی

وب گردی