دکتر «آیت الله عبادی» رئیس بیمارستان ولی عصر ناجا شد

معاون بهداد ناجا در آیین تکریم و معارفه روسای بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) ناجا بر حسن برخورد با مراجعه کنندگان و بیماران تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز سردار سید محمدرضا سید احمدیان در آیین تکریم و معارفه روسای بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج)ناجا ضمن تسلیت ایام ماه محرم، گفت: مسئولیت همه ما روزی به پایان خواهد رسید، مهم این است که وظایف خود را به درستی بشناسیم و خدمت به خلق را به عنوان بهترین نوع عبادت سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در زمان تحویل مسئولیت،سربلند باشیم.

وی افزود:برخورد خوب و خوش رفتاری با بیمار هزینه ای ندارد و خدمت صادقانه و متعهدانه می تواند آثار و برکات زیادی در زندگی ما داشته باشد.

معاون بهداد ناجا در ادامه از خدمات سرهنگ دکتر "علی امیر احمدی" رئیس پیشین بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) ناجا در مدت 5 سال تصدی ریاست این مرکز درمانی قدردانی کرد و از سرهنگ دکتر "آیت اله عبادی"رئیس جدید بیمارستان به عنوان مدیری بسیجی،توانمند،پرتلاش و کارآزموده یاد کرد.

معاون بهداد ناجا در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ پزشک دکتر "آیت اله عبادی" در مدیریت این مرکز درمانی، خواستار همکاری و همراهی کارکنان در پیشبرد اهداف و برنامه های بیمارستان شد.

بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) جز بیمارستان های برترکشور در بخش دولتی و خصوصی است

سرهنگ دکتر "علی امیر احمدی" رئیس پیشین بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج)با اشاره به قدمت 50 ساله این مرکز درمانی بیان کرد:طی این سال ها شاهد اجرای پروژه های بازسازی متعددی در بخش های مختلف بیمارستان بوده ایم.

وی همچنین به افتتاح بخش های اسکن هسته ای قلب،اتاق عمل درد، سنگ شکن و آنکولوژی اشاره و از حمایت های فرمانده ناجا و هیئت رئیسه محترم و معاونت بهداد ناجا و سعه صدر همکاران و کارکنان قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) جز بیمارستان های اول و دوم کشور در بخش دولتی و خصوصی است

دکتر امیر احمدی در پایان اظهار امیدواری کرد با اتحاد و همدلی کارکنان با رئیس جدید این مرکز درمانی شاهد حرکت روبه رشد و نیل به جایگاه رفیع تر آن باشیم.

تاکید بر حفظ و ارتقای خدمات کمی و کیفی بیمارستان

سرهنگ دکتر" آیت اله عبادی" رئیس جدید بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) نیز در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی اخیر در شهر اهواز و تشکر از حسن اعتمادمعاونت بهداد ناجا از زحمات و خدمات دکتر "علی امیر احمدی" در مدت تصدی ریاست بیمارستان قدردانی کرد.

دکتر عبادی در تشریح برنامه کاری خودبیان کرد :از آنجا که کار بیمارستان،کار تیمی و گروهی است و با توجه به تجربه ای که در خدمت در معاونت بهداد استان همدان و بیمارستان فاطمه الزهرا(س)اهواز داشته ام،خرد جمعی را سر لوحه کار خود قرار داده و با استعانت از خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) و همکاری و همدلی مجموعه همکاران این بیمارستان تلاش می کنم در راستای انجام این وظیفه خطیر گام بر دارم.

وی مهم ترین برنامه کاری خود را حفظ و ارتقای خدمات بیمارستان و توجه به معیشت کارکنان و جلب رضایتمندی و ارتقای روحیه خدمتی آنها برشمرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971180

وب گردی

وب گردی