خیرین مدرسه ساز دبستان فرسوده" ایرانمهر" را بازسازی کردند

در نخستین هفته آغاز سال تحصیلی دبستان پسرانه ایرانمهرکه به دلیل فرسودگی بیش از یک سال تعطیل بوده؛ با کمک های خیرین،آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 11 بازسازی و صبح امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، "دبستان پسرانه ایرانمهر" که به دلیل فرسوده بودن بافت آن بیش از یکسال تعطیل بود؛ با کمک بنیاد علمی فرهنگی قلم چی، مردم و خیرین مدرسه ساز، اداره آموزش و مشارکت های شهروندی شهرداری منطقه 11 و آموزش و پرورش منطقه 11 احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

آئین گشایش دبستان پسرانه ایرانمهر که پس از ساخت به نام " مدرسه قلم چی7 " تغییر نام داد؛ با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11، رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز ایران، مدیر بنیاد علمی و فرهنگی قلم چی و رئیس آموزش و پرورش منطقه 11 گشایش یافت.

این دبستان در 3 طبقه و با 9 کلاس درس با هزینه بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسیده است.

این دبستان که در خیابان کارگر جنوبی خیابان آذربایجان قرار دارد؛ پیش از این در طرح " مدرسه سازی به جای ترقه بازی" انتخاب شده بود وبخشی از هزینه های ساخت مدرسه توسط دانش آموزان و مردم تأمین شده است.

گفتنی است منطقه 11 شهر تهران دارای 151 مدرسه است و بیش از 37 هزار دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

شهرداری منطقه 11 در سال 97 یک میلیارد و سیصد میلیون تومان اعتبار در قالب برنامه های عمرانی، تجهیزاتی و جشنواره های مختلف به مدارس محلات مرکزی شهر تهران تخصیص داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 971197

وب گردی

وب گردی