سومین نشست مشورتی بازی‌های بین‌المللی دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت برگزار شد

سومین نشست مشورتی بازی‌های بین‌المللی دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت با محوریت بررسی شرایط فنی، اجرایی و تبیین چشم‌انداز فرهنگی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سومین نشست مشورتی بازی‌های بین‌المللی دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت با حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی رشته‌های مصوب بازی‌ها، مسئولان بسیج ورزشکاران و نیروی قدس سپاه پاسداران، نمایندگان مجمع جهانی اساتید مسلمان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجمع جهانی بیداری اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در محل اداره کل تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار و بر تقویت گفتمان مقاومت و حمایت از مردم فلسطین تاکید شد.

به گفته دکتر کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، رویکرد فرهنگی و گفتمان مقاومت و حمایت مردم مظلوم فلسطین از اهداف اصلی این دوره از بازی‌ها به شمار می‌آید.

تقویت‌محور مقاومت و گسترش و توسعه روحیه استکبار ستیزی مورد تایید حاضران در جلسه قرار گرفت و کمک به تببین گفتمان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ و تقویت مقاومت مردم فلسطین، ایجاد بستر همبستگی بیشتر بین کشورهای مدافع مقاومت از طریق رویدادهای ورزشی و ارتقای روحیه ایثار در میان ورزشکاران و دانشگاهیان کشورهای جبهه مقاومت در منطقه به عنوان شاخصه‌ها و اهداف این رویداد با شعار «فلسطین، ارض‌المسلمین» تبیین شد.

بر اساس این گزارش، دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید، بازدید از حرم امام راحل (ره)، موزه دفاع مقدس، اماکن مذهبی و تاریخی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مورد تایید قرار گرفت.

در ادامه نشست حاضران در جلسه با تشریح چارت ستاد برگزاری این دوره از بازی‌ها به نحوه برگزاری و تقسیم فعالیت فنی و اجرایی در بین دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در این مراسم پرداختند و آمادگی کامل خود را برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این رویداد بین‌المللی اعلام کردد.

در پایان مقرر شد دبیرخانه دائمی این بازی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شود و برگزاری افتتاحیه این دوره از بازی‌ها با شعار «فلسطین، ارض المسلمین» در روز 29 دی ماه پیشنهاد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971211

وب گردی

وب گردی