دانشگاه ها مسؤلیت حل مسائل کشور را بر عهده دارند

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: همواره بدخواهان میهن تلاش کردند در فرصت علمی عرصه را تنگ کنند که مسئولیت و تولیت اصلی حل مسائل کشور امروز به‌عهده دانشگاه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلیمن مصطفی رستمی در آئین استقبال از ورودی‌های جدید سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه صنعتی شریف که با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های دانشجویان جدیدالورود برگزار شد، گفت: خدا را شکر می‌گویم که در این روزهای منتسب به اباعبدالله و ایام هفته مقدس، همزمان با سال تحصیلی جدید در بین مجموعه‌ای از بهترین فرزندان این کشور و این مرز و بوم حضور دارم. دانشجویانی که به لطف خداوند در بهترین دانشگاه کشور تحصیل را آغاز می‌کنند.

وی در ادامه به فعالیت‌های دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و مذهبی اشاره کرد وافزود: دانشگاه صنعتی شریف علاوه بر موفقیت در عرصه‌های علمی در فضاهای مذهبی از جمله هیأت دانشجویی شریف که یکی از بهترین هیأت‌های دانشگاه‌های سراسر کشور محسوب می‌شود فعالیت دارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: تا به امروز دانشگاه صنعتی شریف در هر عرصه‌ای حاضر بوده؛ در دفاع مقدس یا علم و فناوری، شهدای هسته‌ای که بسیار مطرح هستند و از دانشجویان شریف بوده یا به نوعی با دانشگاه شریف مرتبط بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی ادامه داد: همواره بدخواهان میهن تلاش کردند در فرصت علمی عرصه را تنگ کنند که مسئولیت و تولیت اصلی حل مسائل کشور امروز به‌عهده دانشگاه است. شما دانشجویان باید مدیران آینده و کسانی باشید که گره از مسائل و مشکلات روز جامعه برمی‌دارید.

وی در پایان به نقل از مقام معظم رهبری افزود: «شما برهان‌های من نزد مسئولین کشورید، شمایید که به انسان‌های ناامید ثابت می‌کنید که ناامیدی غلط است. در مسیر صنعت به‌دنبال راه‌های میانبر برای حل مسائل کشور باشیم».

انتهای پیام /

کد خبر: 971256

وب گردی

وب گردی