لزوم مقاومت و ایستادگی هوشمندانه در برابر نقشه‌های آمریکا

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد را محکوم کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: سردمداران آمریکا بیش از همیشه علیه ایران سخن به تهدید گشوده‌اند. خیال خام آنها این است که شکستن همه‌ تعهدات فی‌مابین و تشدید فشارها از سر قلدری روشی است که در تغییر رفتار جمهوری اسلامی مؤثر واقع شده و اکنون باید تا پایان، که تسلیم کامل ایران است، ادامه یابد.

ترامپ که در نطق اخیرش در سازمان ملل بیش از همیشه موضوع طنز و هجو افکار عمومی واقع شد، نماینده تمامیت یافته‌ فکر و منش طاغوت و شیطان است. به همان میزان که فشار و تهدید علیه ایران افزایش داده شده، ضرورت مقاومت و ایستادگی هوشمندانه در برابر این نقشه‌های مفتضحانه هم بیشتر هویدا شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تجربه تاریخی مردم ایران به‌خصوص پرونده برجام، ثابت کرده است که یک قدم عقب گذاشتن، راه را برای فشار و تهدید بیشتر باز خواهد کرد. علاوه بر این ایمان مردم مؤمن ما به وعده‌ها و بشارت‌های الهی راه آینده را خواهد گشود.

استادان بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی ضمن محکوم کردن سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا به وعده‌ها و بشارت‌های الهی ایمان قلبی دارند و ذیل رهبری داهیانه امام خامنه‌ای برای نیل به مقصود و خدمت به مردم در شرایط دشوار کنونی همواره آماده بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 971325

وب گردی

وب گردی