سرپرست معاونت امور دانشجویی و فرهنگی واحد شبستر معرفی شد

مراسم معارفه و تکریم معاونان امور دانشجویی و فرهنگی واحد شبستر در مسجد فاطمه الزهراء س و با حضور رئیس، معاونان، مدیران و تعدادی از استادان، دانشجویان و کارکنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شبستر، با کسب مجوز کمیته انتصابات استان و موافقت­نامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی طی حکمی آقای دکتر عادل اصغرپور طلوعی از سوی دکتر حبیب اقدم شهریاربه عنوان سرپرست معاونت امور دانشجویی و فرهنگی واحد شبستر منصوب شد.

در حکم صادره برای عادل اصغرپور طلوعی آمده است:

احتراماً نظر به تعهد، تخصص و تجربه­ی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم و با توجه به موافقت کمیته انتصابات استان و موافقتنامه­ ی شماره­ ی 1094 مورخه­ ی 04/07/97 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر هیات امنای استان آذربایجان شرقی، جنابعالی به مدت سه ماه از تاریخ صدور حکم به عنوان سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر منصوب می­شوید.

اقدم شهریار در این حکم اظهار امیدواری کرده است: آقای اصغرپور طلوعی با استعانت از درگاه ایزد منان، و در ظل توجهات بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء در خدمت به نظام توانمند جمهوری اسلامی، علی­الخصوص جامعه­ ی دانشگاه آزاد اسلامی و محقق نمودن سیاست­های عالی دانشگاه آزاد اسلامی در امور فرهنگی و دانشجویی موفق و موید باشد.

دکتر اقدم شهریار رئیس واحد طی سخنانی از زحمات دکتر سعید وحیدی­ مهر در چندین سال خدمات صادقانه در معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد تشکر کرد و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود. وی با معرفی آقای اصغرپور طلوعی برای وی آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید را کرد.

عادل اصغرپور طلوعی عضو هیات علمی گروه معارف و فارغ­ التحصیل دکتری تخصصی الهیات و معارف اسلامی - فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی است. وی چندین سال سابقه معاونت دانشجویی و مدیر گروه آموزشی معارف و علوم انسانی واحد شبستر را در کارنامه خویش دارد.

سعید وحیدی­ مهر عضو هیات تمام وقت گروه قرآن و معارف واحد شبستر در حال حاضر به عنوان معاون امور دانشجویی و فرهنگی واحد تبریز منصوب و انجام وظیفه می­نماید.

کد خبر: 971332

وب گردی

وب گردی