تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با شهدا

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، بار دیگر با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، رئیس و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور در گلزار شهدای رشت و مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه یکبار دیگر با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

دکتر ابراهیم چیرانی، دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، گفت: « عزت و منزلت امروز ما را مدیون شهدای انقلاب هستیم و هدایایی را این شهدای گرانقدر برای ما به ارمغان آورده اند و آن نثار جانشان در راه خدا بوده است که با اخلاصی تمام به پای انقلاب و دفاع از آرمانهای انقلاب ریخته شد.»

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، افزود: شهیدان به عنوان ستارگان روشنی هستتند که نشان دهنده راه به ما بوده و با روشنایی مسیرمان باعث خواهند شد که ما از گمراهی بدور باشیم . »

چیرانی خاطر نشان کرد: « وجود شهدا موجب آرامش قلبها شده و در جوار مزار این شهدای گرانقدر بودن دارای ارزشی بسیار بالا است زیرا شهدا برای جامعه الگو هستند .»

کد خبر: 971387

وب گردی

وب گردی