دکتر غلامی با خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دیدار کرد

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ با خانواده های شهیدان حمید رضا اسداللهی، شهید مدافع حرم و محمد زارعین، دانشجوی بسیجی شهید که در عملیات کربلای ۸به فیض شهادت نائل آمد، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این دیدارها که در منازل شهیدان در جنوب تهران انجام شد، دکتر غلامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور این نکته برای امت اسلامی است که هر وقت با اتحاد و انسجام در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار گرفتیم، موفقیت‌مان تضمین شده است.

وزیر علوم با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس از برترین جوانان کشور بودند، گفت: اینکه فردی از روی اختیار قبول کند و در راه دفاع از آرمان ها و اعتقادات، جان خود را در طبق اخلاص به پیشگاه خداوند متعال هدیه کند، امری متعالی است.

وی خاطرنشان کرد: باید به بزرگداشت این ایام به مناسبت یادآوری دوران دفاع مقدس و مجموعه مدعی دموکراسی و حقوق بشر بر علیه مردم کشورمان توجه ویژه‌ای کنیم.

وزیر علوم همچنین بر ثبت وقایع وتاریخ دفاع مقدس به اشکال گوناگون در کتاب‌ها و اسناد و مدارک مختلف برای آشنایی بیشتر نسل جوان جامعه با ارزش های متعالی آن دوران تاکید کرد.

در این دیدارها معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رئیس سازمان بسیج دانشجویی، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم و مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دکتر غلامی را همراهی می کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 971427

وب گردی

وب گردی