وام کم بهره به دانشجویان دانشگاه آزاد جهرم پرداخت می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم از پرداخت وام کم‌بهره به دانشجویان این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از جهرم، سیدکوروش سرورزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تخفیف شهریه در سال تحصیلی جدید به دانشجویان ایثارگر و شاغل در نیروهای مسلح داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم افزایش مهارت‌افزایی دانشجویان به‌منظور ایجاد کسب و کار جدید است، افزود: جذب نخبگان جوان در باشگاه پژوهشگران دانشگاه، استفاده از کارکنان دارای تحصیلات تکمیلی به‌عنوان استاد حق‌التدریس از برنامه‌های مهم این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهرم از توافق با دو بانک شهر برای اعطای وام کم‌بهره به دانشجویان خبر داد و گفت: در برخی رشته‌های کاردانی و کارشناسی از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف شهریه به دانشجویان تعلق می‌گیرد و سال جدید در مقطع کارشناسی ارشد به‌جز رشته تربیت‌بدنی افزایش شهریه نداشته‌ایم.

وی اعلام کرد: دو عضو هیأت علمی در رشته پرستاری و مامایی به این دانشگاه اضافه می‌شود که سبب ارتقا و گسترش سطح کیفی دانشگاه است.

سرورزاده با بیان اینکه بخشی از زمین دانشگاه آزاد اسلامی جهرم برای توسعه فرودگاه واگذار می‌شود، تصریح کرد: مذاکرانی نیز برای جابه‌جایی سایت دانشگاه و پادگان شهید دستغیب صورت گرفته است.

وی با درخواست از رسانه‌ها برای انعکاس دستاوردها و واقعیت‌های دانشگاه به مردم گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس و نشر موضوعات به جامعه بر عهده دارند و در شکل‌گیری دانشگاه تراز انقلاب اسلامی سهم بسیار بزرگی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971500

وب گردی

وب گردی