دوره استاژ کاتا در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برگزار گردید

بیش از ۶۰ کاراته کا در رده کمربند مشکی و مربیان ارشد استان و کشور در این دوره از استاژ که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار گردید، حضور داشتند.

به گزارش ایسکانیوز استاد سید عباس احمد پناهی رئیس اسبق فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و رئیس سبک شیتوریو هایاشی ها کاراته کشور به تدریس در این دوره پرداخت. استادحسین پارسی مربی تیم ملی (کاتا) کاراته جمهوری اسلامی ایران نیز با انجام حرکات تخصصی کاتا و آموزش حرکات اصلاحی به عنوان کمک مدرس این دوره حضور داشت.

استاد فرشید میلانچی، بهمن همتی، دکتر سیاوش خداپرست، سیدرضامیرحسینی، اسماعیل حامدی، سیدرضا میرشانچی، سعید محسنی، جواد استانه ای، محمدرضا مقصودی، امیرحسین میلانچی، علی اصغر کاظمی، مهران ابوعطا، حسین میربلوکی، امین ارایش، فیروزه رضاپور، مونا ارست، ساحل خوشبو، لیلامحمدی، مستانه سالاری از مربیان خوب کاراته استان گیلان در این استاژ حضور خوب و موثر داشتند.

در پایان استاژ جلسه ای با مدیریت دکتر سیاوش خداپرست، استاد سیدعباس احمد پناهی و استاد فرشید میلانچی با مربیان ارشد این دوره از استاژ جهت پیشبرد اهداف و برطرف کردن مشکلات کاراته کاران برگزار گردید.

استاد پناهی رئیس اسبق فدراسیون کاراته کشور حضور مربیان و پیشکسوتان کاراته را در این استاژ بسیار پربار دانست و اظهار امیدواری کرد: در سال جاری تغییرات بسیار خوبی در سبک به منظور رشد و پیشرفت کاراته کاران و حضور انها در تیم های ملی و میادین بین المللی انجام خواهد شد.

کد خبر: 971509

وب گردی

وب گردی