درخواست ترامپ از اف بی آی

رئیس جمهوری آمریکا تحت فشار میانه روهای حزب خود مجبور شد به اف بی آی دستور دهد تا در مورد ادعاهای سوء رفتار جنسی قاضی کاوانا تحقیق کند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از رویترز، نمایندگان حزب جمهوری خواه، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در مورد مسائل گزارش شده از سوء رفتار جنسی «برت کاوانا» تحت فشار قرار دادند و ترامپ هم از اف بی آی خواست تا در این مورد تحقیقات لازم را به عمل آورد.

پیش از این کاوانا به عنوان نامزد ترامپ برای عضویت در دیوان عالی ایالات متحده آمریکا توسط کمیته قضایی سنا رای مثبت گرفت و این نهاد از پلیس فدرال آمریکا خواست تا در مورد اتهامات وی تحقیق نماید.

تاکنون سه زن، کاوانا را به آزار و اذیت جنسی در دوره تحصیلات پیش از ورود به دانشگاه متهم کرده اند. کاوانا که نامزد دونالد ترامپ برای عضویت در دیوان عالی آمریکا، بالاترین مرجع قضایی ایالات متحده محسوب می شود، این اتهامات را از اساس رد کرده است.

« سارا هاکبی سندرز » سخنگوی کاخ سفید در حساب توییتر خود بیانیه دونالد ترامپ را منتشر کرده است. ترامپ می‌گوید: «من به اف‌بی‌آی دستور دادم برای به روز رسانی پرونده کاوانا تحقیقات تکمیلی انجام دهد. همانطور که سنا خواسته بود، این تحقیقات باید دامنه محدودی داشته و در مدت زمان کمتر از یک هفته انجام شود.»

انتهای پیام/

کد خبر: 971513

وب گردی

وب گردی