تجمع 700 هزار نفری بسیجیان در پنج‌شنبه هفته جاری

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تجمع 700 هزار نفری بسیجیان در مراکز استان‌ها در پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش یاد یاران؛ گردهمایی بسیجیان وزارت آموزش و پرورش که در لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره رزمایش بسیجیان اظهار داشت:‌این رزمایش‌ها از 9 شهریور ماه شروع شد و هزاران گردان بیت‌المقدس حضور داشتند ضمن اینکه علاوه بر این گردان‌ها قریب 8 هزار گروه جهادی حضور داشته و بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و حدود 150 هزار نفر از بسیجیان برای خدمت‌رسانی در اقصی‌نقاط کشور حضور داشتند و از 9 تا 29 شهریورماه برگزار شد.

وی ادامه داد: حلقه پایانی رزمایش بسیجیان تجمع حدود 700 هزار نفر بسیجی در مراکز استان‌ها است که پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و در تهران نیز یکصد هزار بسیجی در این تجمع حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره همکاری‌های آموزش و پرورش و سازمان بسیج یادآور شد: این همکاری‌ها طولانی بوده و به سال‌های قبل برمی‌گردد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد:برای سال تحصیلی جاری به طور مشخص طرح شهید بهنام محمدی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این طرح که از 9 ماه پیش کار مطالعاتی آن شروع شده است با امضای مشترک به همه بدنه آموزش و پرورش و نواحی بسیج ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح فعلاً از مقطع متوسطه اول شروع شده و امیدواریم بعد از 6 سال بتوانیم اولین ثمرات آن را شاهد باشیم و چتر غالب بر این طرح موضوع تربیتی است و برای دانش‌آموزان همپای تکالیف خود فضای تربیتی متناسب با آموزه‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برای اجرای این طرح مشاوره‌های مختلفی از مجموعه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و بسیج حضور داشتند و این یک بحث تربیتی است که در سه ضلع مدرسه، خانه و مسجد تعریف شده و نقش مساجد پررنگ‌تر از گذشته در آن دیده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 971552

وب گردی

وب گردی