نگاه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، قرآنی است

مدیریت قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نگاه مسئولان دانشگاه قرآنی است به همین خاطر از هرگونه اقدامی که در راستای توسعه فرهنگ قرآنی باشد، حمایت می کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای دبیران قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسعلی رستمی مدیریت قرآن و عترت، دکتر عبدالمجید طالب تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت و دبیران قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه دکتر رستمی با بیان اینکه شرایط برای گسترش فعالیت های قرآنی در ابعاد مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم است، گفت: امیدوارم از این بستر آماده برای توسعه فعالیت های قرآنی در زمینه های گوناگون استفاده کنیم و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت های قرآنی واحدها و مراکز آموزشی در سراسر کشور حمایت می کند، اظهار داشت: نگاه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قرآنی است به همین خاطر از هرگونه اقدامی که در راستای توسعه فرهنگ قرآن باشد، حمایت می شود.

طالب تاش نیز در سخنانی با اشاره به علاقه افراد برای داشتن دانشگاه و جامعه قرآنی افزود: همه افراد تمایل دارند در جامعه ای زندگی کنند که دانشگاه ها و همه نهادها قرآنی باشد.

وی خاطر نشان کرد: باید فرهنگ قرآنی در رفتار، گفتار، کردار، مدیریت و همه ابعاد زندگی انسانها جاری باشد.

دکتر رستمی تأکید کرد: مسئولیت افرادی که متولی و عهده دار امور قرآنی هستند، در اجرای توصیه های قرآنی در قیاس با دیگران مضاعف است.

در ادامه این جلسه هر یک از دبیران قرآن و عترت به ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971573

وب گردی

وب گردی