شرکت ملی حفاری و دانشگاه صنعت نفت توافقنامه همکاری امضا کردند

شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه صنعت نفت در زمینه‎های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‎ای ۲ توافقنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در آیین امضا و مبادله این سند همکاری، بر توجه به نقش اساسی آموزش در توسعه سرمایه انسانی و گسترش همکاری بین ۲ مجموعه علمی و صنعتی تاکید شد.

یونس بنی‎سعید، مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران درباره اهداف توافقنامه علمی آموزشی توضیح داد: موضوع این توافقنامه برگزاری دوره‎های آموزشی کوتاه‎مدت، میان‎مدت و بلندمدت و همچنین کارگاه‎های آموزشی با در نظر گرفتن امکانات طرف‌ها اعم از توانمندی‎های علمی، فنی، منابع انسانی و تخصصی است.

او گفت: این توافقنامه در ۱۰ ماده و ۱۶ بند تنظیم و مدت زمان اجرای آن پنج سال پیش‎بینی شده است. همچنین برگزاری تورهای آموزشی و آزمون‎های مورد نیاز از دیگر مواردی است که در این توافقنامه لحاظ شده است.

سیدعلی سیدی‎پور، رئیس مدیریت دارایی‎های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران درباره توافقنامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مشاوره‎ای به‌منظور توسعه و تعالی مدیریت دارایی‎های فیزیکی گفت: برگزاری دوره‎های آموزشی حرفه‎ای و کاربردی در مقاطع زمانی مختلف از جمله مواردی است که در این توافقنامه می‎توان به آن اشاره کرد.

او اظهار کرد: ارائه خدمات علمی و پژوهشی در خصوص نیازسنجی و تعریف پروژه‎های پژوهشی - کاربردی در زمینه‎های تخصصی مرتبط با موضوع، خدمات مشاوره مدیریتی در فعالیت‎ها و پروژه‎ها، برگزاری تورهای آموزشی در مناطق عملیاتی شرکت و دانشگاه و برگزاری آزمون‎های علمی، مهارتی و حرفه‎ای مورد نیاز از دیگر موارد یاد شده در این توافقنامه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 971577

وب گردی

وب گردی