تکریم دانشجویان وظیفه اصلی کلیه کارکنان و اساتید است

جلسه شورای دانشگاه با حضور دکتر رمضان جهانیان رئیس واحد، هیات رئیسه، مدیران گروه های آموزشی و مدیران اجرایی بخش های مختلف در محل سالن جلسات حوزه ریاست واحد هشتگرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد هشتگرد، جلسه شورای دانشگاه با حضور دکتر رمضان جهانیان رئیس واحد، هیات رئیسه، مدیران گروه های آموزشی و مدیران اجرایی بخش های مختلف در محل سالن جلسات حوزه ریاست واحد هشتگرد برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر جهانیان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس که دفاع جوانان فداکار کشورمان با تاسی از قیام عاشورا در 8 سال دفاع مقدس جانانه در برابر استکبار جهانی با پیروزی همراه شد و همچنین حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت جمعی از مردم عزیز آن مرز و بوم شد را تسلیت و این اقدام جنایتکارانه را محکوم نمودند.

دکتر جهانیان با اشاره با انتصاب محمد میرزایی از اعضای هیات علمی واحد هشتگرد در پست معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی این نوید را داد که تمام توان اینجانب استفاده از نیرو های داخلی واحد هشتگرد بوده و این امر مستلزم آن است که مجموعه دانشگاهیان این واحد با همکاری و همدلی و کمک به معاونت جدید در راستای پیشرفت دانشگاهی حرکت نماییم.

رئیس واحد هشتگرد با بیان اینکه در هفته جاری قطعا ثبت نام دانشجویان جدید الورود را خواهیم داشت گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که کمیته ثبت نام انجام داده همه کارکنان و مدیران گروه های آموزشی بصورت تمام وقت در ایام ثبت نام حضور فعال داشته و با برخوردی با احترام نسبت به دانشجوها و خانواده هایشان خاطره ای خوب در ذهن این عزیزان ایجاد نماییم که هر دانشجوی جدید که با میل و رغبت این واحد دانشگاهی را انتخاب کرده و برخوردی مناسب را ملاحظه نماید یک مبلغ برای جذب دانشجوی جدید برای ما خواهد بود.

دکتر جهانیان با اشاره به دستورالعمل شرح وظایف مدیران گروه های آموزشی و اعضای گروه های که از سوی سازمان مرکزی ابلاغ شده است گفت: اجرای دستورالعمل مورد اشاره فصل الخطاب کارهای این عزیزان بوده و بایستی در این راستا تمام تلاش خود را انجام داده و ارزیابی اعضای هیات علمی بر اساس معیار این دستورالعمل خواهد بود.

رئیس واحد هشتگرد برگزاری منظم و مستمر جلسات شورای گروه را بسیار مهم دانست که همه اساتید حق التدریس و اعضای هیات علمی ملزم به شرکت در جلسات بوده و مدیران گروه صورتجلسات شورای مربوطه را به حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی جهت بررسی و ارزیابی ارائه نمایند.

انتهای پیام /

کد خبر: 971578

وب گردی

وب گردی