منصوریان: بسیاری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانشگاه آزاداسلامی ناشناخته مانده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: در حال حاضر بسیاری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانشگاه آزاد ناشناخته مانده است. اگر تمام توان و قابلیت این دانشگاه بزرگ کشور معرفی شود قطعا افراد بیشتری به این دانشگاه گرایش پیدا خواهند کرد.

حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان گزینه اول هر داوطلب تا سال 1404 گفت: تحقق این شعار نیازمند بستر سازی مناسب است که در صورت فراهم شدن شرایط بهتر به زودی دانشگاه آزاد انتخاب اول هر دانشجو خواهد شد. در حال حاضر بسیاری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانشگاه آزاد ناشناخته مانده است. اگر تمام توان و قابلیت این دانشگاه بزرگ کشور معرفی شود قطعا افراد بیشتری به این دانشگاه گرایش پیدا خواهند کرد.

وی افزود: اگر دانشگاه آزاد اسلامی در پروژه‌‌های مختلف پژوهشی و آموزشی فعالیت داشته باشد قطعا این حضور گسترده دستاوردی بزرگ برای این دانشگاه و تبلیغی در جهت حضور گسترده دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه اشتغال زایی و فعالیت پرثمر در پروژه‌های مهم ملی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی علی‌رغم تاثیر شگرفی که بر آموزش عالی کشور داشته و بدون کوچک‌ترین هزینه دولتی دستاوردهای بزرگی را در عرصه داخلی و جهانی داشته آنطور که باید مورد توجه مسئولان امر قرار نگرفته است.

منصوریان در پایان خاطر نشان کرد: هر کدام از واحدهای دانشگاهی استان مازندران در صورت فراهم شدن زیر ساخت‌‌‌های مناسب توانایی تبدیل به دانشگاه حل مسئله را دارند که با توجه به اهمیت این موضوع باید تلاش کرد این توانایی نهفته را در مرحله عمل آشکار و در راه حل مسائل موجود در جامعه به کار برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971609

وب گردی

وب گردی