سردیس شهید "سید مجتبی هاشمی"در خیابان وحدت اسلامی رونمایی می شود‎

شهردار منطقه 11 تهران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در روز هفتم مهر که به نام" روز فرماندهان" نامگذاری شده است؛ سر دیس شهید سید مجتبی هاشمی فرمانده جنگ های نامنظم 8 سال دفاع مقدس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خیابان وحدت اسلامی زیر پل ابوسعید رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان با بیان این که به مناسبت هفته دفاع مقدس 5 تندیس از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران ساخته شده است؛ افزود: امروز به صورت همزمان آیین رونمایی از این تندیس ها و سردیس ها در 5 نقطه شهر تهران برگزار خواهد شد.

آبادیان افزود: شهید سید مجتبی هاشمی فرمانده جنگ های نامنظم دوران 8 سال دفاع مقدس از شهروندان ساکن در منطقه 11 بوده که در سال 64 توسط منافقین به شهادت رسید .

به گفته شهردار منطقه 11 تندیس شهید لشکری در منطقه 9 ، تندیس شهید علی هاشمی در منطقه 19 ، سردیس شهید گاگیک طومانیان در منطقه 6 و تندیس خلبان شهید عباس شهید دوران در منطقه 13 نیز امروز به صورت همزمان توسط شهردار تهران ، معاونین و اعضای شورای شهر رونمایی خواهند شد.

سردیس "شهید سید مجتبی هاشمی" از جنس برنز دارای پایه سنگی به طول 130سانتی متر و ارتفاع 70 سانتی متر است که 2 برابر اندازه واقعی ساخته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 971659

وب گردی

وب گردی