نامه نمایندگان به لاریجانی؛ «نشستی به منظور بررسی ابعاد کامل FATF برگزار شود»

جمعی از نمایندگان مجلس با نگارش نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی ضمن تاکید بر اینکه تاکنون کار تحقیقی و دقیق با استفاده از نظرات همه کارشناسان درباره FATF انجام نشده است، خواستار برگزاری نشستی برای بررسی ابعاد کامل FATF شدند.

به گزارش ایسکانیوز، جمعی از نمایندگان مجلس با نگارش نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری نشستی برای بررسی ابعاد کامل FATF شدند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

جناب آقای دکتر لاریجانی

با سلام و احترام

همانطوریکه مستحضرید مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال جاری در ارتباط با پیوستن به پیمان‌نامه‌ها و ... مطالبی را فرمودند که به اختصار عرض می‌نماییم.

۱- پیمان‌نامه‌ها و ... در جائی پخت و پر می‌شود.

۲- در این پیمان‌ها بعضاً مطالب خوبی هم هست.

۳- در موضوع این پیمان‌ نامه‌ها و هرکجا مطالب خوب و مفید است در قوانین داخلی به آن بپردازیم و قانون خوب داشته باشیم.

۴- در نهایت با بررسی همه جانبه آنچه صلاح و مصلحت کشور است رأی داده شود.

حال با در نظر گرفتن رهنمودهای شفاف و صریح معظم له آیا جایی برای ما نمایندگان باقی ماند که در مورد FATF و به جای کار و تلاش با مراعات محورهای ۴ گانه فوق انتظار نظر و رهنمود مجددی از ایشان داشته باشیم، حضرتعالی مستحضرید در این مدت کار تحقیقی و دقیق با استفاده از نظرات همه کارشناسان خبره (در دولت و دانشگاه‌ها و حوزه) انجام نداده‌ایم و با این بیش زمینه و متأسفانه فضاسازی‌های له و علیه در فضای مجازی و رسانه‌ای نگران این هستیم که نتیجه مطلوب حاصل نشود لذا پیشنهاد و درخواست داریم با مدیریت کمیسیون امنیت ملی و حقوقی یک اجلاسی دو روزه با دعوت از همه صاحبنظارت (داخل و بیرون دولت) و با حضور نمایندگان به عنوان مستمع و پرسشگر تشکیل شود تا نتیجه و جمع‌بندی آن کمک نماید روی ریل مورد نظر مقام معظم رهبری حرکت و تصمیم قاطع اتخاذ نمائیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 971685

وب گردی

وب گردی