اولتیماتوم جدی به مدافع خشن استقلال؛ کارت بگیری، جریمه می‌شوی!

ارائه رفتاری متفاوت از مدافع تیم فوتبال استقلال در هشتاد و هشتمین دربی پایتخت با تعجب هواداران تیم آبی پوش پایتخت همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روزبه چشمی در بازی مقابل تیم فوتبال السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دقیقه یک به داور بازی اعتراض کرد و همین مسئله باعث شد داور در همان اوایل نیمه اول، او را با کارت زرد جریمه کند، در ادامه از داور بازی کارت زرد دوم را گرفت و از زمین بازی در دقیقه 51 اخراج شد.

بعد از این اتفاق چشمی با انتقادهای زیادی از سوی هواداران استقلال روبرو شد، تا جایی که به گفته امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه حتی شب بازی سر میز شام هم حاضر نشد.

چشمی به دلیل مصدومیت در بازی با نساجی حضور نداشت اما برای بازی با پرسپولیس در پستی دیگر و البته با رفتاری متفاوت در زمین بازی حاضر شد.

مدافع آبی پوشان در این بازی برخلاف بازی های قبلی استقلال در پست هافبک دفاعی بازی کرد و البته این بار بدون اعتراض به داور بازی تنها در زمین برای موفقیت تیمش تلاش کرد.

چشمی در این بازی یک کارت زرد فنی از داور گرفت و به جز این اتفاق، در سایر دقایق بازی با آرامش در زمین تلاش کرد تا جلوی حملات پرسپولیسی ها را بگیرد که اتفاقا شب موفقی را هم پشت سر گذاشت.

قرار شده او از این پس با دریافت هر کارت زرد بی دلیل از سوی باشگاه استقلال، جریمه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 971693

وب گردی

وب گردی