بسیج الگویی برای مستضعفین است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: بسیج الگویی برای مستضعفین در برابر مستکبران در دنیا شده و امروز نماد غیرت امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از خورموج، سرهنگ پاسدار علی غضنفری در نشست با اعضای هیات‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی) با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز جهان استکبار در برابر آزادی خواهان جهان به‌زانو درآمده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به پیروزی‌های جبهه‌ مقاومت در سوریه، عراق و یمن در برابر جبهه کفر گفت: این پیروزی‌ها حاصل فداکاری‌های بسیجیان، مدافعان حرم و رزمندگان این کشورها است.

وی خاطر نشان کرد: روحیه‌ بسیجی مردم ایران اسلامی، بزرگ‌ترین عامل شکست برنامه‌های جهان غرب به‌ویژه آمریکای جهان خوار و ایادی او در منطقه است و همه این‌ها در سایه‌ رهبری امام خامنه‌ای است.

غضنفری به آینده‌نگری حضرت امام (ره) در خصوص تشکیل سازمان بسیج مردمی پرداخت و بیان کرد: امروز این لشگر الهی تحت زعامت مقام معظم رهبری به نیرویی بازدارنده در کشور تبدیل‌شده که می‌تواند از تمامیت ارضی ایران اسلامی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی دفاع کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی نقش اساتید دانشگاه آزاد اسلامی را در انتقال تفکر دینی به نسل جوان کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اساتید این واحد دانشگاهی باید در این زمینه بسیار فعال عمل کنند.

کد خبر: 971729

وب گردی

وب گردی