انقلاب اسلامی به مرحله بلوغ رسیده است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: چهلمین سال انقلاب اسلامی، تبلور تکامل و بلوغ انقلاب اسلامی بوده و انقلاب با گذر از دوره استقرار و تثبیت به مرحله بلوغ رسیده و در این مرحله، مورد هجمه فزاینده، توطئه‌های رذیلانه و شبهات بی‌رویه دشمنان قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد شهرکرد، دکتر مظاهر نیکخواه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در مراسم راه‌اندازی دفتر استانی پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی گفت: قریب ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این چهار دهه با وجود کارشکنی‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی در همه حوزه‌ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار به‌سمت قله‌های تعالی و پیشرفت مادی و معنوی حرکت کرده و می کند.

دکتر نیکخواه افزود: در سال‌های اخیر، همواره یکی از اهداف دشمنان، انکار دستاورد‌های بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی بوده و در همین رابطه، دشمنان جنگ روانی وسیعی را توسط رسانه‌های خود علیه ملت ایران با هدف تضعیف روحیه و از بین‌بردن اعتماد‌ها تدارک دیده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دهه ۷۰، آموزش عالی کشور با ایجاد و توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی، جان تازه‌ای به پژوهش و تولید علم در کشور بخشید و مؤسسات پژوهشی به‌تدریج در کشور راه‌اندازی شدند.

وی بیان کرد: ایران توانسته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های دیگری همچون فناوری نانو، فناوری سلول‌های بنیادی، دستیابی به فناوری هسته‌ای، حوزه هوافضا و حوزه دارو موفقیت‌های چشم‌گیری داشته باشد.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم گفت: چهلمین سال انقلاب اسلامی، تبلور تکامل و بلوغ انقلاب اسلامی بوده و انقلاب با گذر از دوره استقرار و تثبیت به مرحله بلوغ رسیده و در این مرحله، مورد هجمه فزاینده، توطئه‌های رذیلانه و شبهات بی‌رویه دشمنان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام قاسمی‌نژاد افزود: پدیده انقلاب اسلامی چه به‌عنوان یک رخداد بی‌نظیر سیاسی و اعتقادی و چه به‌عنوان یک تحول عمیق فکری در عرصه اجتماعی انسان، منشأ مباحث و تأثیرات گوناگونی در فضای جامعه ایران و عرصه‌های بین‌المللی شده که تأثیرهای آن نه تنها بر دیروز و امروز؛ بلکه بر فردای جامعه بشری انکارناپذیر است.

وی اظهار کرد: از نظر مقام معظم رهبری، نگاهی که به انقلاب اسلامی می‌شود، باید فراگیر و کلان باشد نه نگاه جزیی، زیرا نگاه‌های سطحی موجب گم‌کردن مسیر هدف و در نتیجه مانع قضاوت صحیح خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971763

وب گردی

وب گردی