دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب باید در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان، انقلاب اسلامی را موهبتی الهی دانست و گفت: دانشگاه آزد اسلامی، مولود انقلاب است و در آغاز 40 سالگی این انقلاب باشکوه باید دانشگاه را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از دامغان، نعمت الله نعمتی در آغاز جلسه هیات رئیسه، مهمترین حادثه تاریخی سده اخیر را وقوع انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک رویداد انحصاری در قرن حاضر بوده و مردم ایران اسلامی، قدردان این عظمت تاریخی هستند و امسال علی‌رغم تلاش دشمنان برای کم‌رنگ جلوه دادن این انقلاب باشکوه در چهلمین سالگرد تولد آن، تلاش بسیار خواهیم داشت تا با ندای وحدت ملی، بلوغ و رسایی این انقلاب را به گوش تمام جهانیان برسانیم.

نعمتی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مولود همین انقلاب مردمی عهد معاصر است و خدا را شاکریم که در چنین محیطی تلاش علمی و پژوهشی داریم و سرمایه‌های فردای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این محیط دانش‌محور رشد می‌کنند.

سرپرست واحد دامغان از حوزه دانشجویی و فرهنگی خواست با برگزاری مراسم شایسته به استقبال جشن چهل سالگی انقلاب بروند و یادآور شد: دست آوردهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب باید در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود و در واحد دامغان هم وظیفه داریم حاصل خدمات 33 ساله را به عموم مردم عزیز معرفی کنیم و البته حوزه دانشجویی باید با برگزاری همایش دانش‌آموختگان بخشی از سرمایه‌های علمی و پژوهشی را به مردم معرفی کند تا همگان بدانند که فارغ‌التحصیلان این دانشگاه مردمی، منشا خیر و خدمات به مردم ایران عزیز هستند.

نعمتی، اداره روابط عمومی را مامور کرد تا با هماهنگی رسانه‌ها بخشی از پویایی علمی و تحقیقاتی دانشگاه را معرفی کند و تاکید کرد: پاسداشت انقلاب اسلامی در جشن 40 سالگی نباید محدود به دهه فجر باشد و از همین امروز می‌توان تلاش در معرفی دست‌آوردها را شروع کرد ولی اصرار دارم در فاصله زمانی 40 روز مانده به دهه فجر، برنامه‌های تدوین شده در شورای فرهنگی و هیات رئیسه عملیاتی شود.

اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان خبرنامه‌های پاییز و زمستان این واحد دانشگاهی را به خاطرات اهالی دانشگاه از روزهای وقوع انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای واحد دامغان تخصیص خواهد داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 971766

وب گردی

وب گردی