آذین: دانشکده دندان‌‌پزشکی واحد خوراسگان انتخاب اول داوطلبان در سطح استان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانشکده دندان‌‌پزشکی واحد خوراسگان با کیفیت آموزشی بالا و جلب رضایت دانشجویان و خانواده‌های آنها تبدیل به انتخاب اول داوطلبان در سطح استان شده است.

دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌‌گو با خبر‌نگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان گزینه اول هر داوطلب تا سال 1404 گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تا به امروز قدم‌‌‌های استواری در زمینه‌‌های مختلف علمی و پژوهشی برداشته که با توجه به گستردگی این دانشگاه بزرگ کشور با بالابردن سطح کیفیت آموزشی در سطح کلان و جلب رضایت دانشجویان و خانواده‌های آنها می‌تواند تبدیل به انتخاب اول داوطلبان شود.

آذین ادامه داد: این اتفاق در بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد رخ داده و درحال حاضر دانشکده دندان‌‌پزشکی دانشگاه آزاد خوراسگان جزء گزینه‌ها‌‌ی برتر داوطلبان این رشته در سطح استان به حساب می‌‌آید.

وی افزود: مهارت آموزی به صورت تخصصی و عمومی و ایجاد یک دانشگاه کار آفرین، یکی دیگر از ویژگی‌های مورد نظر در انتخاب اول شدن داوطلبان است. اگر شرایط مناسب برای کسب تخصص در دوران دانشجویی فراهم شود و دانشجویان نسبت به آینده اعتماد داشته باشند قطعا می‌‌توانند با آسودگی خاطر دانشگاه آزاد را به عنوان گزینه اول انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: در دانشگاه آزاد خوراسگان و واحدهای استان اصفهان دوره‌‌های استارتاپی و مهارتی تخصصی و عمومی متفاوتی برگزار شده که به کسب مهارت آموزی این دانشجویان کمک بسیاری کرده است همچنین با اتاق بازرگانی استان قرادادهایی منعقد شده و از دانشجویان متبحر در این امور استفاده می‌شود.

آذین تاکید کرد: توجه به شرکت‌های فناور و تولید ثروت از علم یکی دیگر از ویژگی‌های یک دانشگاه ممتاز است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد. دانشگاه آزاد خمینی شهر نمونه بارز این مصداق است که با بهره‌برداری از معادن اقدام به تولید سنگ کرده، همچنین در واحد خوراسگان 12 نوع بذر تولید شده که خصوصا تولید بذر خیار در این دانشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است و قطعا این تولیدات در داخل و صادرات آن سبب ارز آوری در کشور خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: در بازدیدی که دکتر طهرانچی از دانشگاه آزاد خوراسگان داشتند این واحد به عنوان سرای نوآوری در حوزه امنیت غذایی و مسئله آب انتخاب شد و هر واحد دانشگاهی در سراسر کشور که در این زمینه بحثی داشته باشد باید از لینک دانشگاه آزاد خوراسگان باشد. از امسال تمام پایان نامه‌ها در کلیه مقاطع به نوعی به بحث امنیت غذایی مرتبط خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971772

وب گردی

وب گردی