اعلام برنامه دهه سوم محرم در حرم حضرت معصومه‌(س)

برنامه محافل معارفی و سخنرانی‌های مذهبی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دهه سوم ماه محرم اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، ، مراسم نیایش صبحگاهی و خطبه‌خوانی در هفته جاری از ساعت ۷:۱۵ صبح در شبستان امام خمینی‌‌(ره) با حضور خادمان آستان مقدس بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه عزاداری دهه سوم ماه محرم‌الحرام بعد از نماز مغرب و عشاء در روز شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد برگزار خواهد شد و از روز یکشنبه تا پنج‌شنبه سخنرانی این محفل عزاداری را حجت‌الاسلام‌ محمدمهدی ماندگاری بر عهده‌ دارد. سخنران روز جمعه این محفل سوگواری حجت‌الاسلام سید محمدباقر ‌حسینی اراکی خواهد بود.

مداحی مراسم عزداری دهه سوم محرم نیز با حضور مداحان اهل‌بیت علیه‌السلام حاج عباس حیدرزاده، سید رضا نریمانی، سید جواد تحویلدار و حاج نادر جوادی پس از محفل سخنرانی نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی‌(ره) برگزار خواهد شد.

همچنین ویژه‌برنامه سالروز شهادت امام سجاد علیه‌السلام در شب شهادت (پنجشنبه‌شب) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ محمدمهدی ماندگاری و مداحی حاج عباس حیدرزاده و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی در شبستان امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

مجلس عزاداری شام شهادت امام سجاد علیه‌السلام نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ سید محمدباقر حسینی اراکی و مداحی سید رضا نریمانی اجرا خواهد شد.

همچنین ویژه‌برنامه معرفتی و گفت‌وگومحور «زمزمه معرفت» نیز در هفته جاری یک و نیم ساعت مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه در شبستان امام خمینی‌(ره) به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

همچنین محفل نورانی دعای توسل با حضور جمعی از جانبازان استان قم در شبستان امام خمینی‌(ره) قرائت خواهد شد؛ قرائت دعای کمیل این هفته را حاج عباس حیدرزاده برعهده دارد.

زیارت جامعه کبیره در ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه قرائت می‌شود و مراسم سخنرانی دعای ندبه با حضور حجت‌الاسلام‌ مهدی محمدی و مداحی حاج حسن شالبافان برگزار خواهد شد. همچنین زیارت آل‌یاسین نیز در روز جمعه، یک و نیم ساعت مانده به غروب آفتاب در حرم مطهر قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971781

وب گردی

وب گردی