مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران  برگزار شد

به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه و با کانون مستند سازی دانشجویی شهید سید مرتضی آوینی مراسم گرامیداشت شهدای8 سال دفاع مقدس و شهدای گمنام جنگ تحمیلی در در دانشکده علوم نوین برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده ی معزز شهدا، با حضور سردار نعمان غلامی (فرمانده بسیج سازندگی کل کشور)، دکتر میرمسعود فاطمی معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر ابراهیم بلالی رییس دانشکده ی علوم و فناوری های نوین، رحیم طیاریه مدیر کل فرهنگی و خانم دکتر نعمتی منصور معاون آموزشی دانشکده، کارکنان و دانشجویان در آمفی تئاتر شهید امیر سیاوشی با همت کانون مستند سازی دانشجویی شهید سید مرتضی آوینی شنبه هفتم مهر برگزار شد .

در این مراسم سردار نعمان غلامی (فرمانده بسیج سازندگی کل کشور) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و و تسلیت ایام سوگواری و شهادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای حادثه تروریستی اهواز به اهمییت بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس و رشادت ها و جانبازی های دلیر مردان و شیر زنان این آب و خاک اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه نام شهدا جاودانه باقی می ماند و مردم به نیکی از آنها یاد می کنند گفت: شهیدان با اخلاص، هستی خود را به پیشگاه خداوند دادند و هر آن چه نزد خداست باقی است و آن چه پیش ماست از بین رفتنی است.

سردار غلامی از مقام شامخ خانواده ی جانباز شهید عبدالله حمزه علی تقدیر کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید: کسانی که در راه خدا به شهادت رسیدند، اینها مردگان نیستند، بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: باید واقع بینانه تر باشیم و پیشرفت های بعد از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی را در عرصه های مختلف ؛ علمی ، پژوهشی، ورزشی ، پزشکی و... به خصوص در بخش نظامی و ساخت موشک های دوربرد که امروزه دشمن را هراسان و نگران کرده است را گسترش دهیم.

فرمانده بسیج سازندگی کل کشور بیان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهدایی در فضای دانشگاهها و دانشجویی تجدید میثاق دوباره با آرمان های انقلاب و امام راحل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است .

در ادامه سجاد باغ شیخی دبیر کانون مستند سازی دانشجویی شهید سید مرتضی آوینی در این مراسم ضمن تقدیر از روسا و همکاری دانشجویان به جهت شرکت در این مراسم گفت:

این کانون در ۸ ماهه ی تاسیس خود سعی در ساخت مستند های آرمانی _ تئاتر های ارزشی گامی موثر در فرهنگ سازی هنر انقلاب اسلامی در فضای دانشجویی دانشگاه داشته است .

وی افزود: کانون مستند سازی دانشجویی شهید سید مرتضی آوینی از دانشجویان هنرمند متعهد به آرمان های انقلابی حمایت نموده با آغوشی باز جهت همکاری دعوت می کند .

در آخر از مسئولین دانشگاه به جهت یاری نمودن این کانون در ساخت مستند ها و برگزاری مراسم ها و همراه بودن با این فضای هنری و انقلابی دانشجویی قدردانی کرد .

در پایان با با لوح تقدیر و اهداء یادبودی از خانواده شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 971792

وب گردی

وب گردی