دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با جانباز ۵۰ درصد این شهرستان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ با جانباز ۵۰ درصد این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندر انزلی: سرپرست، اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ با علی پورمحمد شیرازی جانباز ۵۰ درصد این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای این دوران، اظهار کرد: «بی شک تنها با دیداراز جانبازان و خانواده آنان نمی توانیم رشادت ها و دلاورمردیهای آنان را جبران نموده و دین خود راچنان که باید و شاید نسبت به این عزیزان ادا نماییم، اما این دیدار وظیفه ما بوده و حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم».

وی خاطرنشان کرد: «خدا باوری، دین باوری و وطن دوستی سه مقوله بسیار مهم و عامل حرکت بخش وبرانگیزنده حرکت های انقلابی بود که دوستداران انقلاب و نظام با تاکید بر این سه مولفه اساسی، حرکت عظیم انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند».

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی همچنین یادآور شد: «به تعبیر امام خمینی(ره)، انقلاب ما انقلابی بی نام و نشان بود اما امروز شاهد گسترش این انقلاب در اقصی نقاط دنیا هستیم و این حرکت و اتفاق مهم به همت خون شهدا، زحمات جانبازان و خانواده های آنان؛ روز به روز پررنگ تر و تنومند تر از قبل می شود».

گفتنی است علی پورمحمد شیرازی جانباز ۵۰ درصد شهرستان بندرانزلی درعملیات نصر ۴، در منطقه عملیاتی ماهوت به درجه رفیع جانبازی نایل گردیده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 971801

وب گردی

وب گردی