کلاهبرداران ۵ میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل امضاء و سند بیش از ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام ۶ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری به روش جعل امضاء و جعل اسناد کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند ۳ کلاهبردار حرفه‌ای را در این زمینه دستگیر کردند.

مظاهری با اشاره به اینکه متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتراف کردند، گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی تاکید کرد: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971873

وب گردی

وب گردی