طرح فوریتی فضای سبز در بوستان جنگلی سرخه حصار کلید خورد

شهردار منطقه 13 از اجرای طرح فوریتی فضای سبز در بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد و گفت: با بلوک بندی محدوده در بوستان جنگلی سرخه حصار، این طرح تا پایان سال در تمامی نقاط بوستان جنگلی سرخه حصار ادامه می یابد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده هدف از اجرای طرح فوریتی نگهداشت فضای سبز را با بهبود نمای بصری جنگلکاری ها و زیبایی هر چه بیشتر این مرکز تفرجگاهی اعلام کرد و افزود: همزمان با آغاز شش ماهه دوم سال، طرح فوریتی با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و گردشگران در بوستان جنگلی سرخه حصار اجرا شد.
به گفته وی پاکسازی محدوده تعیین شده، رنگ آمیزی، کاشت گل و گیاه، هرس درختان، کند و کوب، علف کشی، جمع آوری نخاله از محدوده فضای سبز، جمع آوری علف های هرز، نظافت و شستشوی مخازن و زیر مخزنی ها، سرویس های بهداشتی، مبلمان شهری بوستان ها، المان های ترافیکی و.. از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح اجرایی می شود.
رحمان زاده خاطر نشان کرد: این طرح در تمامی نقاط بوستان به صورت بلوک بندی با هدف ارتقای وضعیت نگهداشت در حال اجراست و تا پاکسازی کامل محدوده ادامه می یابد.
چندی پیش مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در نشست با شهردار منطقه ۱۳ و شورایاران و مدیران محلات سیزده گانه این منطقه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه ۱۳ که قابلیت توسعه کالبدی و زیر ساختی این منطقه را فراهم کرده گفت: می توان از پتانسیل های سرخه حصار و ظرفیت های گردشگری به عنوان رکن توسعه منطقه بهره جست.

انتهای پیام/

کد خبر: 971893

وب گردی

وب گردی