خادم: قرار شد فدراسیون‌ها از ارز ثانویه استفاده کنند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: برای حل مشکلات ارزی و مالی کشتی کشور با وزیر ورزش صحبت کردیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی پس از دیدار با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: دیدار خوبی بود و من گزارشی از عملکرد تیم‌های ملی کشتی نوجوانان و جوانان و برنامه‌های آماده سازی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برای مسابقات جهانی پیش رو ارائه کردم.

وی ادامه داد: بعد از افزایش ناگهانی نرخ ارز، برنامه‌های فدراسیون هم دچار محدودیت‌هایی شد و هزینه‌های کشتی بخصوص در بخش اعزام‌ها بیشتر از پیش‌بینی‌های ما شده است.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: با کمک و توجه بیشتر و برای حل این مشکلات، قرار شد با پیگیری‌های وزیر ورزش و رایزنی با بانک مرکزی، فدراسیون‌ها نیز از بازار ارز ثانویه برخوردار شوند تا از این طریق در برنامه‌های آنها بخصوص در بخش کسب سهمیه و حضوری موفق در المپیک آینده وقفه‌ای ایجاد نشود.

خادم ادامه داد: آقای وزیر از موفقیت‌های کشتی ایران در بازی‌های آسیایی قدردانی کرد و امیدوارم پیگیری‌های وزارتخانه برای حل شدن بهره مندی فدراسیون‌های ورزشی از بازار ارز ثانویه به پیشبرد برنامه‌های فدراسیون و بخصوص اعزام‌های برون مرزی کمک بیشتری کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971914

وب گردی

وب گردی