درخشان: حال برانکو را می‌فهمم/ پرسپولیس، کوچک نیست که شکست سنگین بخورد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس، بازی منطقی، بسته و هوشیارانه ای ارائه دهد، می تواند سرنوشت صعود را به تهران بکشاند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد غیبت 3 بازیکن اصلی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی فردا (سه شنبه) مقابل السد قطر در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کاملا حس و حال برانکو را می فهمم و درک می کنم. من هم در پرسپولیس با چنین شرایطی روبرو بودم و با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم کردم. محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت غایب هستند و حسین ماهینی هم به خاطر مصدومیت شدید نمی تواند تیم را همراهی کند.

وی ادامه داد: وقتی تیم از پنجره نقل و انتقالات محروم است، اضافه شدن یک بازیکن به فهرست غایبان، بیشتر به چشم می آید و هواداران را نگران می کند اما نباید فراموش کنیم پرسپولیس، همبستگی خوبی دارد و از همه مهم‌تر، نقطه امیدواری بزرگی هست که می تواند بیش از گذشته به چشم بیاید.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: جوانان تیم، فرصت بسیار بزرگی دارند تا خود را اثبات کنند. آنها باید نشان دهند نه تنها شایستگی نشستن روی نیمکت پرسپولیس بلکه حضور در ترکیب اصلی را هم دارند. اگر جوانان بتوانند در این شرایط بحرانی به تیم کمک کنند، بار بزرگی را از روی دوش کادر فنی برمی دارند.

درخشان در به پاسخ به این سؤال که آیا احتمال شکست سنگین پرسپولیس در قطر با توجه به کمبود بازیکن و البته محرومیت برانکو از حضور کنار زمین را می دهد یا خیر، گفت: این اتفاق به هیچ وجه رخ نمی دهد. پرسپولیس، تیم کوچکی نیست که بخواهد شکست سنگینی را متحمل شود. اگر پرسپولیس، بازی منطقی، بسته و هوشیارانه ای ارائه دهد، می تواند کار را به تهران بکشاند تا با حمایت پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی، جشن صعود بگیرد.

وی در پایان، درباره اینکه السدی ها تمرکز خود را در جلسات آخر تمرینی به جای مرور تاکتیک ها، روی کارهای بدنی گذاشته اند، خاطرنشان کرد: سرمربی پرتغالی السد با این کار می خواهد توان بازیکنان را برای دقایق پایانی بازی بالا ببرد. آنها می دانند از بازی چه می خواهند و تاکتیک های خود را به خوبی از بر هستند و تنها قصد ریکاوری قدرتی دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971936

وب گردی

وب گردی