خداحافظی «تنگه ابوقریب» با پرده سینما / اکران  فیلم جدید از دفاع مقدس

سخنگوی شورای صنفی نمایش از توقف اکران فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» و «یک کیلو بیست‌و یک گرم» خبرداد.

غلامرضا فرجی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز پس از پایان نشست امروز این شورا گفت: فیلم سینمایی «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد در گروه سینمایی استقلال از روز چهارشنبه یازدهم مهرماه به جای فیلم «تنگه ابوقریب» نمایش داده می‌شود.
او افزود: همچنین از این تاریخ فیلم «لازانیا» حسین قناعت به جای فیلم «یک کیلو بیست‌و یک گرم» اکران خواهد شد و نمایش فیلم‌ها در زیرگروه‌ها هم‌چنان ادامه دارند.

در «ماهورا» ساعد سهیلی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، احمد کاوری، کامران تفتی، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان، محسن افشانی، مالک سراج و داریوش ارجمند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«لازانیا» یک کمدی پربازیگر است که فیلمبرداری آن در تهران انجام شده است. این فیلم قراربود در تابستان روی پرده سینماها برود؛ اما قرارداد این فیلم ثبت نشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «تو کفتم!...کف! ...می‌فهمی؟ تا نخورمت ولت نمی‌کنم!»

جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی ، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی،پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده،ساعد هدایتی، رضا رویگری ، عباس محبوب، محمد شیری و یوسف تیموری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972008

وب گردی

وب گردی