برگزاری کارگاه های رایگان گردشگری به همراه گواهی در دانشگاه علم و فرهنگ

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ از برگزاری هشتمین مدرسه پاییزی گردشگری به مناسبت بزرگداشت روز جهانی گردشگری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ؛ به مناسبت بزرگداشت روز جهانی گردشگری «هشتمین مدرسه پاییزی گردشگری» توسط دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

منوچهر جهانیان گفت: افتتاحیه هشتمین مدرسه پاییزی گردشگری با شعار «گردشگری و تحول دیجیتالی» ۱۰ مهرماه سال جاری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود و همچنین کارگاه های تخصصی این مدرسه نیز به ترتیب در تاریخ های یازدهم، پانزدهم و هفدهم مهرماه سال جاری برگزار می شود.

وی درخصوص کارگاه ‌های مدرسه پاییزی گردشگری گفت: این کارگاه ها هم‌چون سال های گذشته با محوریت شعار روز جهانی گردشگری و حضور دانشجویان، علاقه مندان و اساتید رشته های مختلف علوم گردشگری برگزار می شود.

رییس دانشکده علوم گردشگری خاطرنشان کرد: کارگاه های مدرسه پاییزی گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ با عناوین «فن‌آوری و پیشرفت‌های نوین ارتباطی و گردشگری»، «بازاریابی و تبلیغات نوین در صنعت گردشگری» و «تحولات بازار ارز: فرصت‌ یا تهدید برای توسعه گردشگری» به ترتیب روزهای یازدهم، پانزدهم و هفدهم مهرماه توسط مدرسان متخصص حوزه های یادشده برگزار خواهد شد و حضور تمامی دانشجویان و علاقه مندان در این کارگاه ها بلامانع است.

گفتنی است این کارگاه ها به صورت رایگان بوده و در انتها به فراگیران گواهی حضور اعطاء می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 972015

وب گردی

وب گردی