اصرار شفر به حضور کاپیتان سابق روی نیمکت

سرمربی تیم فوتبال استقلال روی حضور کاپیتان سابق این تیم در کادرش اصرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، وینفرد شفر قصد دارد یک مربی جدید به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اضافه کند. در این ماه ها همواره بحث از حضور فرهاد مجیدی بود؛ چهره محبوب استقلال. شفر اما علاقه ای به حضور شماره 7 سابق در کادرش ندارد و در عوض پای خود را در یک کفش کرده که مجتبی جباری دستیارش شود.

از نظر سرمربی استقلال پرونده دستیار جدید بسته شده و کسی غیر از کاپیتان سابق آبی پوشان نباید کنار دست او قرار بگیرد اما به دلایلی، هنوز این انتخاب رسمی نشده است. نزدیکان شفر هم تایید کرده اند سرمربی آلمانی تنها و تنها جباری را می خواهد و حتی اگر باشگاه با حضور او مخالفت کند، از مواضع خود عقب نمی نشیند.

جباری سال های درخشانی در استقلال داشت. وی با وجود مصدومیت های زیاد، هر گاه برای تیم بازی کرد مفید بود. سال گذشته سید رضا افتخاری، مدیرعامل وقت باشگاه، جباری را از استقلال کنار گذاشت و این بازیکن مجبور شد به دور از تیم محبوبش از فوتبال، خداحافظی کند. جباری پس از اتمام دوران بازی‌اش اعلام کرد مربی خواهد شد.

دید شفر به مجتبی جباری خیلی مثبت است چراکه اعتقاد دارد با حضور او جوان های تیم انگیزه زیادی می گیرند و از سویی این مربی جوان، هدفی جز یادگیری ندارد و برایش خطر به حساب نمی آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 972055

وب گردی

وب گردی